01.05.2011

 

Hallooo!

Det tar stadig lenger tid mellom hver oppdatering- blogging og nerding hører nok vinterhalvåret til. Solen skinner, fuglene kvitrer og tiden flyr..

Tenk, første mai allerede. Sommeren er like rundt hjørnet. Heldigvis (?) er det ikke bikinisesong, enda.. Etter noen måneder på 'bulk' og hard styrketrening, gjenstår det en god del jobb med formen før jeg viser meg i bikini. Hehe, men prosjektet er for alvor i gang og jeg har satt 'frist' til 1.juli.

 

Dagen startet i dag med morgenkardio på friidrettsbanen. Det ble lett jogg samt noen spurter mot kjæresten for å holde liv i konkurranseinstinktet mitt :-) Beina var tunge i dag etter styrketrening på bein og 4x4 intervaller i går. Det har vært en aktiv helg med andre ord.


To trøtte på banen på morgenkvisten.


Et kryss for hver økt = motivasjon. Og kun 12 uker igjen = motivasjon (haha)



Ønsker alle en flott maidag :)







15 kommentarer

Karianne

01.05.2011 kl.17:42

Hvilket mel vil du anbefale å bruke til den pizzaoppskriften din? Da tenker jeg hvis jeg vil spise den uten å ha oppkarbing.. Hvilket mel ville du brukt da? Kan man evt. bytte ut noe av melet med hi-maize, mandelmel, bakepro osv?

Hvis du har tid, ville du satt opp en oppskrift til meg? :)
Spreking :) ha en flott kveld vakre deg ;)

lovelyliller.com

01.05.2011 kl.19:20

lurt med slik kalender. :)

Astid

01.05.2011 kl.23:28

Heftig treningsplan:D

Oslo Grand Prix

02.05.2011 kl.08:46

Bloggen din er nice:)

adidem

02.05.2011 kl.15:37

Flinka! :D
Flinke du ! Intervaller er ikke barebare ;)

Stine- Stines treningsblogg

05.05.2011 kl.07:40

Karianne: Ja, du kan bruke de produktene du nevner over. Jeg har prøvd å bruke mandelmel i pizzabunn tidligere og det smakte nesten bedre enn 'vanlig' bunn. Det bør du prøve. Dersom jeg skal sette opp en oppskrift blir jeg nødt til å lage en pizza for å få eksakte mål. Det blir ingen pizzabaking de nærmeste dagene- men skal poste oppskriften neste gang jeg lager :)

Ha en fin dag!

Stine- Stines treningsblogg

05.05.2011 kl.07:41

Karoline's trening: Takk for det, Karoline! Sprek og vakker er du selv;) Klem

Stine- Stines treningsblogg

05.05.2011 kl.07:42

lovelyliller.com: Ja, ikke sant?! Perfekt når jeg og kjæresten konkurrerer om flest kryss ;)

Stine- Stines treningsblogg

05.05.2011 kl.07:43

Astid: ;)

Stine- Stines treningsblogg

05.05.2011 kl.07:43

Oslo Grand Prix: Tusen takk :)

Stine- Stines treningsblogg

05.05.2011 kl.07:43

adidem: Takk, takk :)

Stine- Stines treningsblogg

05.05.2011 kl.07:45

Kristina: DET skal være sikkert og visst ;) Det kan være et h...... noen ganger- men gud så herlig etterpå!

Tusen takk, Kristina.

Ha en sprek dag;)

Karoline

06.05.2011 kl.21:56

Okei, takk for svar! :) Men, hvordan må innholdet være dersom jeg skal bruke gjær og få konsistensen til deigen mest mulig lik vanlig deig?

Skriv en ny kommentar

, Oslo

Norske blogger
bloglovin

bloglovin


Matbloggtoppen



hits