Fitnessplaner

 

Hei, hei!

 

Hvordan står det til? Er dere klare for litt mer aktivitet på bloggen fremover? Jeg håper dere vil bli fornøyd med min nye gjesteblogger. Les mitt forrige innlegg for mer informasjon. Del 2 kommer i morgen, da kan dere bli enda bedre kjent med Mari.

 

Det er på tide med en liten oppdatering fra meg også. Via min Instagram-konto har jeg hintet litt om en mulig deltagelse i Fitness høsten 2013. Oppkjøringen starter nå og jeg skal holde dere oppdatert underveis. Om jeg kommer i mål vil jeg la kroppen få bestemme. Jeg har slitt med helsen det siste åre og det er opp til legen og videre status på blodprøver osv som vil avgjøre om jeg kommer til å stille eller ikke. Status per i dag er at jeg starter dietten, følger med på hvordan kroppen responderer og ser hvor langt jeg kommer. Jeg benytter også situasjonen og målsettingen til å teste ut mitt eget kostholds- og treningskonsept hvor jeg benytter meg av metoder jeg har utviklet og jobbet med i noen år nå. Jeg vil dokumentere prosessen og utviklingen nøye slik at konseptet kan videreutvikles og forhåpentligvis anbefales videre.

Konkurransediettens første frokost så slik ut:






Forløpig er det ikke akkurat synd på meg :-P

Håper dere vil følge med videre denne våren :)

Ha en fin og sprek lørdag!




7 kommentarer

Fitness Vibeke

09.03.2013 kl.14:14

Åh, moms! Det så jo dødsdeilig ut :) Spennende med planer, måtte kroppen følge med!
Så gøøøøy!gleder meg til å følge deg mot scenen :D

Lovelyliller.com

10.03.2013 kl.00:50

satser på at det går bra! helsa først :D

Stine- Stines treningsblogg

11.03.2013 kl.20:07

Lovelyliller.com: Takk, Liller :D

Stine- Stines treningsblogg

11.03.2013 kl.20:07

Kristina: Yeey! Så flott! :D

Kristine

16.03.2013 kl.01:25

Lykke til, vakre :) Liker å lese at du lytter til kroppen, synes sev det er viktig, viktig!

Stine- Stines treningsblogg

17.03.2013 kl.14:21

Kristine: Tusen takk Kristine :D

Skriv en ny kommentar

, Oslo

Norske blogger
bloglovin

bloglovin


Matbloggtoppen



hits