Fitnessplaner

Hei, hei!

Hvordan str det til? Er dere klare for litt mer aktivitet p bloggen fremover? Jeg hper dere vil bli fornyd med min nye gjesteblogger. Les mitt forrige innlegg for mer informasjon. Del 2 kommer i morgen, da kan dere bli enda bedre kjent med Mari.

Det er p tide med en liten oppdatering fra meg ogs. Via min Instagram-konto har jeg hintet litt om en mulig deltagelse i Fitness hsten 2013. Oppkjringen starter n og jeg skal holde dere oppdatert underveis. Om jeg kommer i ml vil jeg la kroppen f bestemme. Jeg har slitt med helsen det siste re og det er opp til legen og videre status p blodprver osv som vil avgjre om jeg kommer til stille eller ikke. Status per i dag er at jeg starter dietten, flger med p hvordan kroppen responderer og ser hvor langt jeg kommer. Jeg benytter ogs situasjonen og mlsettingen til teste ut mitt eget kostholds- og treningskonsept hvor jeg benytter meg av metoder jeg har utviklet og jobbet med i noen r n. Jeg vil dokumentere prosessen og utviklingen nye slik at konseptet kan videreutvikles og forhpentligvis anbefales videre.

Konkurransediettens frste frokost s slik ut:






Forlpig er det ikke akkurat synd p meg :-P

Hper dere vil flge med videre denne vren :)

Ha en fin og sprek lrdag!




7 kommentarer

Fitness Vibeke

09.03.2013 kl.14:14

h, moms! Det s jo ddsdeilig ut :) Spennende med planer, mtte kroppen flge med!
S gy!gleder meg til flge deg mot scenen :D

Lovelyliller.com

10.03.2013 kl.00:50

satser p at det gr bra! helsa frst :D

Stine- Stines treningsblogg

11.03.2013 kl.20:07

Lovelyliller.com: Takk, Liller :D

Stine- Stines treningsblogg

11.03.2013 kl.20:07

Kristina: Yeey! S flott! :D

Kristine

16.03.2013 kl.01:25

Lykke til, vakre :) Liker lese at du lytter til kroppen, synes sev det er viktig, viktig!

Stine- Stines treningsblogg

17.03.2013 kl.14:21

Kristine: Tusen takk Kristine :D

Skriv en ny kommentar

, Oslo

Norske blogger
bloglovin

bloglovin


Matbloggtoppen



hits