juli 2010

SOMMERTIDER




Stine og Aron nyter noen late dager i solen :)
Jeg har hatt 5 dager sommerfeie og treningsfri. Deilig!



Jeg er litt matlei og da kan det ofte bli enkle lsninger. P bildet har jeg grillet fiskekake i speltlompe <3
Enkelt og kjempegodt :)

GOD SOMMER!!!

Alternativ frokost



FIBERRIK MED SPEKESKINKE OG PULTOST
litt fett, litt protein, litt karbohydrat

Tradisjonsmat p sitt beste !

Nringsinnhold pr. skive
kcal: 64
fett: 1,34
karb: 3,44
prot: 9,35

nsker alle en fin tirsdags-morgen <3

update

Det er hektiske sommertider, men jeg har ftt trent fire styrkekter denne uka + noen f kardiokter (riktignok ikke s mange jeg burde). Maten har vrt bra, men det har blitt noe ensformig og mindre spennende retter.
Helgens snacks, sett bort i fra oppkarbingen p lrdag har vrt mine elskede ntter <3 Jeg er nttoman, og har serist vanskelig for slutte spise hvis jeg frst har tatt en! Noen som kjenner seg igjen? :)


Middagen i gr ble Tikka Lasagne:
150g karbonadedeig
50g ananas
100g sopp
60g cottage cheese + litt vita ost
150g tomat
Lk
Hvitlk
Tikka masala saus p glass

Slik gjr du:
Stek karbonadedeig, tilsett ett fedd hvitlk og krydre med salt og pepper.
Ta frem en ildfast form og gjr klar til gratinering.
Ha karbonadedeigen i formen, hell i nsket mengde med tikka-saus. Legg over lk, ananas, sopp og tomatskiver og ha p cottage cheese og ost p toppen.

Settes i ovnen p 220 grader i ca 20 minutter.Serveres med masse salat !

Nringsinnhold:

Kalorier: 338
Protein: 40g
Karbohydrat: 14g
Fett: 10g


Liten oppdatering p formen mot fotoshooten. (beklager ekstremt drlig kvalitet p bildene)
Det skjer litt med formen hver uke- men n m jeg speede opp kardioen for f fart p sakene. Jeg begynner bli utlmodig og synes det gr saaaakte!




I dag har jeg trent bein og mage.
Jeg trente ogs kneby for frste gang p lenge. Tok det veldig lett, men hper p ke uke for uke framover :)

velser:
Bridge
Planke + sideplanke
Kneby
Beinpress
Hva har dere gjort i helgen?

Puh!

Sommer, sol- og VARMT! Deilig med varmen, men man svetter uansett hva man foretar seg.
Ellers s gr ting litt sakte om dagen. Formen er bra, men framgangen er ikke like god lenger. Denne uka har gtt unna p alle andre mter enn trening og diett. Flytting er en spass intens prosess at det dessverre har blitt(for) lite trening i forhold til planen- men kostholdet har vrt supert, s her gjelder det fokusere p det positive og ta det med seg videre inn i en ny uke :)
Jeg starter som kjent ukene mine p sndager og kan meddele at uka har hatt en knall start s langt :)
Det ble en deilig bein-kt etterfulgt av 35 min powerwalk p mlla.

velser:
Bridge (ett-beins)
Planke + sideplanke
Ettbeins kneby med stang
Strake marklft
Marklft
Beinpress

Dessuten har jeg endret p diett-programmet mitt i hp om bedre resultater i ukene som kommer.
Dato for fotoshooten er satt: sndag05.09.2010- nyaktig 9 uker fra i dag! Det blir s spennende!
Ta en titt innom hjemmesiden til den dyktige dama som skal fotografere meg:http://cathrinedokken.no/



Jeg har kost meg med proteinlappene mine laget av M-Factor denne gangen :) Servert med peanttsmr og salte peantter. NAmmm ! Salt og stt er en perfekt kombinasjon!
Ta gjerne en titt i arkivet for mine lappe/vaffel/pannekake-oppskrifter!

Ha en fin sndagskveld kjre lesere!


, Oslo

Norske blogger
bloglovin

bloglovin


Matbloggtoppen



hits